بهترین بازار یا مراکز خرید تو قشم وجود نداره!! قبل از مقدمه این رو داشته باشید تا بهتون بگیم چرا.

مراکز خرید قشم، به خاطر قیمت مناسب کالاها، همیشه یکی از جذابیت‌های این جزیره زیبا بودن. برای همین بازارهای قشم همیشه رونق داشتن و هر ساله به تعدادشون اضافه می‌شه. اوایل به غیر از بازارهای قدیم قشم و درگهان، یه قشم بود و یه بازار ستاره. (البته مثلا بازار فردوسی بود ولی خب همه قشم رو به بازار ستاره می‌شناختن)، با این حال کم کم سر و کله مجتمع‌های تجاری دیگه‌ای مثل سیتی سنتر تو قشم، و مروارید و صدف و بازار دریا تو درگهان پیدا شد. حالا دیگه قشم پر شده از مراکز خریدی که هر کدوم از دیگری بزرگتره و شیکتر و جون میده برای گشت و گذار آدمای عشق خرید.

هموطنای زیادی از ما می‌پرسن که ساعت رو کجا بخریم؟ لوازم برقی کجا خوبه؟ یا جنسای قشم ارزون‌تره یا درگهان؟ به طور کلی تو همه بازارها و مراکز خرید قشم همه چی پیدا میشه. و در مورد ارزونی هم صرفا می‌شه یه نظر کلی داد: درگهان. اما از قدیم گفتن هیچ ارزونی‌ای بی علت نیست. گذشته از این ما جاهای زیادی رو تو قشم می‌شناسیم که می‌تونید اجناسی با قیمت خیلی خیلی مناسب پیدا کنید.

پس شما برای خرید از قشم و درگهان تنها کاری که لازمه انجام بدید اینه که اول هدفتون رو مشخص کنید. یعنی بدونید می‌خواید چی بخرید. بعد با دوستان و آشناها مشورت کنید که کدوم فروشگاه بهتره. وبسایت‌ها و انجمن‌های اینترنتی هم می‌تونن به شما کمک کنن. بالاخره هموطنای زیادی از سراسر کشور برای خرید به قشم اومدن و می‌تونید از تجربیاتشون استفاده کنید.

البته ما هم می‌تونیم شما رو راهنمایی کنیم. اگه سوال خاصی بود حتما با ما تماس بگیرید و از ما بپرسید. ما تا جایی که اطلاع داشته باشیم شما رو راهنمایی می‌کنیم.

خب! در مورد خرید کافیه. ما در این باره تو مطلب دیگه‌ای به طور مفصل خواهیم نوشت. تو این مطلب قصد داریم درباره نوع فعالیت و ساعات کاری هر کدوم از مراکز خرید قشم و درگهان توضیح بدیم.

بهتره مطلب رو کامل بخونید. تو هر قسمت به یک سری جزئیات مثل پیشنهاد خرید یا پیشنهاد هتل اشاره کردیم که شاید به دردتون بخوره. ضمن اینکه اگه موقع خرید گرسنه شدید، می‌تونید سری به رستوران های پشنهادی ما بزنید.

۱- بازارها و مراکز خرید قشم

برای رسیدن به مراکز خرید قشم اگه با ماشین شخصی هستید و از بندر لافت وارد جزیره می‌شید، باید حدود یک ساعت (نیم ساعت تا درگهان و نیم ساعت از درگهان تا قشم) رانندگی کنید. اگه از راه اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری قشم وارد جزیره می‌شید بیاید اینور خیابون تا خودتون رو توی بازار قدیم ببینید.

برای رفتن به بقیه مراکز خرید و بازارهای قشم می‌تونید از همون اسکله تاکسی بگیرید. البته می‌تونید از ورودی بازار قدیم قشم بیاید داخل و مستقیما برید سمت ورودی دیگه. به خیابون که رسیدید تاکسی بگیرید و با هزار تومن برید بازار ستاره و پردیس و فردوسی و خلیج فارس، یا مجتمع سیتی سنتر ۱ و ۲٫

الف) بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم یه بازار رو باز و گاها سقف داره و مثل همه بازار قدیمای شهرهای دیگه کشور در اصل برای پاسخ به نیاز و مایحتاج اولیه اهالی قشم شکل گرفته. با این حال شما می‌تونید خیلی از کالاهایی که تو مراکز خرید دیگه قشم فروخته می‌شه رو تو بازار قدیم پیدا کنید؛ کالاهایی مثل ساعت و پوشاک و اصنافی مثل حراجی و لوازم خونگی. به جز این اگه به دنبال کالای خاصی مثل وسایل خیاطی و… هستید حتما سراغش رو از بازار قدیم بگیرید.

بازار قدیم قشم
بازار قدیم قشم

خیلی از هتل‌های قشم حوالی همین بازار ساخته شده و اگه بخواید برای رفت و آمد راحت باشید بهتره اون‌ها رو امتحان کنید.

از همینجا می‌تونید به مقصد بقیه بازارها و مراکز خرید قشم، مثل بازار ستاره یا سیتی سنتر، تاکسی بگیرید. کرایه تاکسی هم نفری هزار تومنه.

ضمنا ایستگاه تاکسی‌های درگهان هم تو بازار قدیم قشم قرار داره.

پیشنهاد خرید:

حراجی آریا: پوشاک فقط ۶۰۰۰ تومن! دقیقا سر سه راه و جایی که می‌خواید تاکسی بگیرید حراجی آریا قرار داره.

پیشنهاد هتل های نزدیک بازار قدیم قشم:

هتل پلاس قشم

ساعت کاری بازار قدیم قشم:

۸٫۵ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۲

ب) بازار ستاره

اون زمان‌ها که خبری از خیلی از مراکز خرید دیگه قشم نبود، یه قشم بود و یه بازار ستاره. شما تو بازار ستاره می‌تونید همه چی پیدا کنید. از ساعت و لوازم برقی گرفته تا عینک و پوشاک. برای رفتن به بازار ستاره کافیه که از بازار قدیم یا سیتی سنتر یه تاکسی بگیرید تا در عرض ۵ دقیقه به اینجا برسید.

بازار ستاره قشم
بازار ستاره قشم

پیشنهاد هتل های نزدیک بازار ستاره قشم:

هتل مارینا ۲ (دقیقا روبروی در جنوبی بازار)

پیشنهاد رستوران:

رستوران خان بوم (متعلق به هتل مارینا ۲)

پیشنهاد بازدید:

موزه ژئوپارک قشم: برای بازدید از موزه، تو شهر قشم برید بازار ستاره. ورودی موزه کنار ضلع شمالی بازاره.

ورودی موزه ژئوپارک به شکل لایه‌های مختلف زمین‌شناسی

ساعت کاری بازار ستاره قشم:

۹٫۵ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۳٫۵

ج) بازار پردیس

بازار پردیس هم یکی از اون بازارهای باسابقه جزیره قشمه که درست روبروی بازار ستاره قراد گرفته. دو طبقه داره و اگر دنبال لباس مجلسی زنانه به صورت عمده یا خرده هستید، حتما یه سری به اینجا بزنید. طبقه بالای بازار پردیس هم اداری مسکونیه و دفاتر بعضی بانکها همینجا و روی خیابون قرار گرفتن.

ساعت کاری بازار پردیس:

۹٫۵ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۳٫۵

د) بازار فردوسی

بازار فردوسی هم یه بازار سه طبقس که حدودا هم قدمت بازار ستاره هست و دقیقا بغل اون و در ضلع شمالی قرار داره. مثل مراکز خرید دیگه، تو بازار فرودسی هم اکثر اصناف حضور دارن. تو بازار فردوسی مشاغل اداری مثل دفتر ثبت اسناد و دفاتر املاک و فروشگاه‌های لوازم التحریر هم حضور دارن. طبقه بالای این بازار هم واحدهای مسکونی قرار داره. اگر موقع خرید گرسنه شدید یا آب می‌خواستید، برید سراغ فروشگاه‌های رو به خیابون مرکز خرید فردوسی. اکثرا فروشگاه‌های مواد غذایی مثل فست فود و سوپری هستن.

ساعت کاری بازار فردوسی:

۹٫۵ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۳٫۵

ه) مرکز خرید مرجان (لولو سنتر قشم)

طبقه زیرزمین و همکف لولوسنتر هایپر مارکت و طبقه بالا یه خرده فروشی بزرگه که توش از شیر مرغ تا جون آدمیزاد با قیمت مناسب! پیدا میشه.

و) مجتمع تجاری سیتی سنتر

مجتمع تجاری سیتی سنتر قشم بی چون و چرا یکی از مقاصد اصلی خریدگردی شماست. این مجتمع تجاری در اصل تشکیل شده از دو مرکز خرید بزرگِ سیتی سنتر ۱ و سیتی سنتر ۲ که توسط یک پل به هم وصل شدن.

میشه گفت این دو مرکز خرید، شیکترین مراکز خرید قشم محسوب می‌شن و تقریبا دنبال هر کالایی که باشید می‌تونید سراغش رو از این دو مرکز خرید بگیرید. از لوازم خانگی و آرایشی گرفته تا پوشاک و سیسمونی و کیف و کفش و البته بدلیجات و ساعت. ضمنا خیلی از برندها مثل آی کیا، مسی مو، کاترپیلار، آدیداس، فیلیپس و… رو اینجا پیدا میکنید.

ضمنا سیتی سنتر ۱ سه طبقس که طبقه سومش شامل شهر بازی و فود کورت می‌شه و فست فودای معروف کشور مثل پدر خوب اینجا شعبه دارن.

بولینگ شهربازی سیتی سنتر

پیشنهاد خرید: روی هر کدوم کلیک کنید.

بدلیجات دودووم

پتو و روتختی (سرویس عروس)

پوشاک مردانه آرمانی قشم

پیشنهاد هتل های نزدیک بازار سیتی سنتر قشم:

هتل سفیر قشم

هتل نخل زرین قشم

هتل المپیک قشم

پیشنهاد رستوران:

فست فود پدر خوب (طبقه دوم)

ساعت کاری مجتمع تجاری سیتی سنتر:

۱۰ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۱۲ شب

ز) مجتمع تجاری سیمرغ

متجمع تجاری سیمرغ یه مجتمع نسبتا متروکس و یه سری دفاتر شرکت‌ها توش قرار دارن. این بازار کنار بازار سیتی سنتر قرار داره.

ح) سایت نخل زرین

تو سایت نخل زرین، فروشگاه‌ها فعالیتی ندارن و صرفا محل فعالیت یک سری شرکت‌هاس.

پیشنهاد خرید:

با اینکه کسبه تو بازارچه فعالیت ندارن، اما توی همین بازارچه می‌تونید از رستوران تُمُشی، نان تمشی سنتی جزیره قشم سفارش بدید و بخورید که توصیه میکنم حتما امتحانش کنید.

ضمنا وقتی از سمت بازار ستاره به سمت سیتی سنتر میاید قبل از میدان امام قلی خان، سر فلکه گلها (شش دقیقه فاصله تا امام قلی خان و دو سه دقیقه تا بازار ستاره) بستنی حاجی بابا و فست فود پانه فعالیت می‌کنن.

نکته: شما می‌تونید کل مسیر بازار ستاره تا سیتی سنتر رو پیاده بیاید. ۱۰ دقیقه بیشتر راه نیست.

ط) مراکز تجاری در حال ساخت قشم

البته مراکز خرید قشم به همین چند مورد محدود نمیشن و در آینده باید اتمام پروژه‌های دیگه‌ای مثل مراکز خرید و تجاری زیتون، الماس (ساخته شده)، آتلانتیس، پارسیان و تاپ آیلند قشم رو شاهد باشیم.

۲) بازارها و مراکز خرید درگهان

خوبی مراکز خرید درگهان اینه که همشون تو یک ناحیه و نزدیک به هم ساخته شدن و لازم نیست برای جابه‌جایی تاکسی بگیرید.

یک نکته هم اینکه همونطور که اول این مطلب گفتیم، به طور کلی تو جزیره قشم چیزی به اسم بهترین مراکز خرید نداریم. ما می‌تونیم بهترین فروشگاه و فروشنده داشته باشیم اما بهترین مرکز خرید نه. به این دلیل ساده که تو بازارهای قشم، از تمام اصناف حضور دارن. مساله فقط اینه که بدونید کجا جنس خوب با قیمت مناسب فروخته می‌شه. شما برای اینکه بدونید بهترین جا برای خرید کجاس، اول از تجربیات دوست و آشنا و هموطنای دیگه استفاده کنید بعد با گشت و گذار تو بازارهای قشم و درگهان، خودتون فروشگاه مناسب رو پیدا کنید و به ما و بقیه هموطنا پیشنهاد بدید.

الف) مجتمع تجاری دریا

اگه از طرف شهر قشم وارد درگهان بشید، به جز مغازه‌های کنار خیابون، اولین مرکز خرید درگهان، میشه بازار دریا. مجتمع تجاری دریا یا همون بازار دریا یک بازار دو طبقس که طبقه بالاش هتل خوبِ هتل سینگو درگهان قرار داره. مثل همه بازارها و مراکز خرید دیگه قشم و درگهان، تو بازار دریا می‌تونید از هر صنفی پیدا کنید.

بازار چینی‌ها هم توی بازار دریا فعالیت داره.

بازار دریا
بازار دریا

پیشنهاد خرید:

سیسمونی نی نی کو درگهان

پیشنهاد هتل نزدیک بازار دریا:

تقریبا فرقی نمی‌کنه چه هتلی انتخاب کنید. چون همونطور که گفتیم هتل‌های درگهان همشون نزدیک مراکز تجاری ساخته شدن. به هر حال هتل سینگو یا هتل آلاله می‌تونن انتخابای خوبی باشن.

ساعت کاری بازار دریا:

۹ صبح تا ۱۰ شب

ب) مجتمع تجاری پرشین گلف

مجتمع تجاری پرشین گلف دقیقا پشت بازار دریا قرار داره. هتل پرشین گلف درگهان هم تو همین مرکز خرید قرار داره. مغازه‌های نسبتا بزرگ و یه رستوران هم داره. ضمن اینکه پشتش آژانس‌های اتوبوس رانی دفتر دارن.

ساعت کاری مجتمع پرشین گلف:

۹ صبح تا ۱۰ شب

ج) بازار قدیم درگهان

بازار قدیم درگهان دقیقا بعد از بازار دریا و دست دیگه خیابون واقع شده. اکثر فروشگاه‌های بازار قدیم عمده فروشیه. اما شاید بعضی از مغازه‌ها جنس تکی هم داشته باشن و به دلیل اینکه صنف کاریشون عمده هست، جنس تک رو با قیمت پایین میدن. پس خوبه که یه گشتی بزنید و شانستون رو امتحان کنید.

البته تو نوروز به دلیل اینکه صنف عمده فروشی دیگه رونق نداره، بعضی از مغازه دارها مغازه رو به تک فروش‌ها اجاره می‌دن یا هم خودشون تک فروشی می کنن.

ساعت کاری بازار قدیم درگهان:

۸ صبح تا ۳ بعد از ظهر

د) پاساژ ایران زمین

پاساژ ایران زمین دقیقا بعد از بازار دریا قرار گرفته. طبقه همکفش بانک و فست فوده. طبقه بالا هم فروشگاه‌های لباس و لوازم ورزشی فعالیت می‌کنن. رستوران ایران زمین هم طبقه بالای همین مرکز خریده که فوق العاده غذاهاش خوشمزن.حتما حتما امتحان کنید.

ساعت کاری پاساژ ایران زمین:

۹ صبح تا ۱۰ شب

ه) بازار زمرد

تو بازار زمرد درگهان چندین صنف فعالیت می‌کنن. بخش قابل توجهی از مغازه‌ها مربوطه به عمده فروش‌های شلوار لیه. ولی از اصناف دیگه مثل لوازم برقی و کفش هم حضور دارن. دور تا دور بازار هم فروشگاه‌های مواد غذایی، فست فود و رستوران قرار گرفتن. ضمنا بازار چینی‌ها هم تو بازار زمرد فعالیت داره.

ساعت کاری بازار زمرد درگهان:

صنف عمده لی: ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر

اصناف دیگه: ۹ صبح تا ۱۰ شب

و) مجتمع تجاری مروارید

بازار مروارید بعد از مجتمع تجاری خلیج فارس قرار داره و یه بازار نسبتا قدیمیه. این بازار چسبیده به بازار صدف. بازار مروارید هم دقیقا روبروی بازار قدیم درگهان قرار گرفته. تو مروارید صبحانه خوری هم هست.

ساعت کاری بازار مروارید:

۹ صبح تا ۱۰ شب

ز) مجتمع تجاری صدف و نگین

بازار صدف و نگین درگهان هم دقیقا بعد از بازار مروارید و روبروی بازار قدیم درگهان قرار گرفتن.

ساعت کاری مجتمع تجاری صدف و نگین:

۹ صبح تا ۱۰ شب

ح) مجتمع تجاری دو دلفین

مرکز خرید دو دلفین درگهان دقیقا بعد از مرکز خرید صدف و درست روبروی مرکز خرید نور قرار داره. با پل به نور وصل میشه. طبقه بالای دو دولفین می‌تونید لباس زنانه رو به صورت عمده پیدا کنید. یکی از مراکز خرید خوب درگهان همین بازار دو دلفینه.

ساعت کاری مجتمع تجاری دو دلفین:

۹ صبح تا ۱۰ شب

ط) مجتمع تجاری نور

مجتمع تجاری نور بعد از بازار قدیم درگهان و روبروی بازار دو دلفین قرار گرفته و دو طبقه داره. این بازار از بازارهای مروارید و صدف جدیدتر و از بازار دریا قدیمی‌تره. رستوران نور هم تو همین مجتمع قرار گرفته.

پیشنهاد خرید:

فروشگاه ارزانکده مانگرو (پوشاک زنانه)

ساعت کاری مجتمع تجاری نور:

۹ صبح تا ۱۰ شب

ی) مجتمع تجاری اطلس

مجتمع تجاری اطلس تم سنتی جالبی داره. این مجتمع دقیقا پشت دو دلفین قرار داره. طبقه پایینی مجتمع مربوط به صنف کفش هست و طبقه بالا هم فروشگاه‌های کیف قرار دارن.

ساعت کاری مجتمع تجاری اطلس:

۹ صبح تا ۱۰ شب

ک) بازار نخل درگهان

بازار نخل یکی از قشنگترین مراکز خرید جزیره قشم و درگهان محسوب می‌شه. نمای بیرون و داخل بازار یک نمای سنتی و چوبی داره که فوق العاده قشنگش کرده. تقریبا همه فروشگاه‌های این بازار مربوط به صنف پوشاکه. این فروشگاه‌ها در اصل عمده فروشین ولی به صورت تک هم کار می‌کنن.

ساعت کاری بازار نخل درگهان:

۹ صبح تا ۱۰ شب

ل) مراکز تجاری در حال ساخت درگهان

مراکز خرید درگهان هم مثل قشم به همینجا ختم نمیشن. مراکز خرید قصر (قصر ساخته شده و یه شهر بازی هم داره)، الماس و قشم پلازا قبل از بازار دریا و مرکز خرید پرشین گلف ۲ پشت زمرد درحال ساخت هستن.

ضمنا برند ادوین به غیر از سیتی سنتر، توی درگهان و جلو مجتمع قصر فعاله.

پیشنهاد رستوران:

غیر از رستوران هایی که تو متن گفتیم، بعد از مراکز خرید نور و دو دلفین، رستوران معروف گلدن فود قرار داره. حتما امتحان کنید.

۳) بازارها و مراکز خرید لافت

اگه با ماشین شخصی به قشم سفر می‌کنید، اولین جایی که پیاده می‌شید بندر لافته و بعد از تحویل مدارک به باجه گمرک می‌رسید به دو مرکز خرید لافت. البته اگه قشم یا درگهان هستید می‌تونید تا اینجا تاکسی بگیرید. با تاکسی از قشم حدود یک ساعت و از درگهان نیم ساعت راهه.

الف) بازار میعاد لافت

کمی بعد از تحویل دادن رسید به باجه گمرک اولین بازاری که می‌بینید بازار میعاد لافته. می‌تونید ماشین رو کنار بزنید و یه نگاه به فروشگاه‌ها بندازید.

ب) بازار بزرگ ارسلان لافت

بازار ارسلان لافت هم کمی اونطرفتر از بازار میعاد قرار داره و برای رسیدن بهش باید فرعی رو بپیچید. یک دقیقه بعد روبروی بازار ارسلان لافت هستید.

۴) دیگر مراکز خرید جزیره قشم

الف) گیاهدان و رمکان

اگه به دنبال خرید از قشم و درگهان برای لوازم برقی مثل جاروبرقی، لباس‌شویی و… هستید می‌تونید یه سر برید روستای گیاهدان یا رمکان. البته توی درگهان یا قشم می‌تونید لوازم برقی پیدا کنید با این حال بد نیست به این دو جا هم سر بزنید. روستای گیاهدان و رمکان درست تو مسیر رفتن به فرودگاه و خیلی از جاذبه‌ های گردشگری قشم مثل اسکله شیب دراز (جزیره هنگام) قرار گرفتن. پس بد نیست تو مسیر بزنید بغل و یه کم تو فروشگاه‌های لب جاده چرخ بزنید. شاید چیز دندون‌گیری پیدا کردید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

  1. Zare

    سلام.ممنون بابت اطاعات خوبتون
    ما قصد داریم ۲۰ فروردین ان شالله بیایم قشم چون فکر کردیم خلوت تر باشه.اجناس اونموقع تموم شده ؟؟

    1. عادل

      بستگی داره
      میشه گفت بعضی مغازه ها بعضی جنس های پر فروش شون تموم میشه ولی از نظر تنوع هنوز هم دیر نشده و باید اجناس خوبی گیرتون بیاد

  2. ادینه

    سلام میشه راهنمایی بفرمایید برای شلوار جین و خرید عطر و ادکلن در قشم به کدوم مرکز خرید مراجعه کنم بهتره ؟! فردا عازم قشم هستم و کلا یک روز اونجا میمونم چون اقامتون بندرعباسه ممنون از راهنمایی هاتون

    1. محسن

      سلام.
      برای خرید تکی شلوار لی و اودکلن همه بازارهای تکفروشی قشم و درگهان خوبه.
      باید بگردید و جنستونو پیدا کنید. چون همه جا پراکنده هستن.
      شلوار لی زنانه درگهان بیشتر پیدا میشه. بازار دریا و دودولفین.
      عطر و اودکلن همه جا هست و قشم بیشتر و با کیفیت تره.
      سفر خوش

  3. Iliya

    سلام اگر من بخوام که برم قشم و بازی های ps4 رو بخرم کدوم بازار بهتره ؟

    1. محسن

      سلام.
      بازار قدیم قشم دستگاه ps4 هست. بازیهاشو اطلاعی نداریم

  4. الهام

    سلام‌‌. یخچال و ماشین لباسشویی رو از کجا باید بگیرم ؟

    1. محسن

      سلام.
      مرکز فروش لوازم خانگی بزرگ روستای گیاهدانه. که ۱۰ کیلومتر درگهان قرار داره.
      همچنین بازار قدیم قشم هم هست.

    2. ريحانه

      سلام ببخشید واس خرید قشم، درگهان و گچین هست؟
      من بخوام وسایل زیاد بیارم میشه بگید چیکار کنم ک گیر ندن و بتونم رد کنم ؟ لباس و لوازم ارایش و شایدم جهیزیه ممنونم از سایت مفیدتون🌹

      1. محسن

        سلام
        باید از مغازه دارا بپرسین شاید راهنمایی کنم. ما اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

  5. تک ستاره

    مرررررسی از پاسخگوییتون🙌👌
    من به جواب خیــــلی از سوالاتم، ازطریق شما و سایت خوبتون رسیدم.
    خیـــــــلی لطف کردین🌹🌹

  6. تک ستاره

    آهان ببخشید ، الان یادم اومد که میخواستم بپرسم: توی بازه زمانی ۲۲ تا ۲۶ اسفند که قراره ما اونجا اقامت داشته باشیم ، قیمتها چطوره؟ وقت گذاشتن برای خرید ارزششو داره ؟ این اواخر سال از چه زمانی بخاطر تعطیلات و شلوغی ها، قیمتها رو بالا میبرن؟
    ممنون از شما

    1. ابراهیم قشم گردی

      قیمتا مثل بقیه ایام ساله.

  7. تک ستاره

    سلام
    ممنون از این همه اطلاعات عالی و مفید که در اختیارمون گذاشتین.
    ماهم ان شاالله ۲۲ اسفند راهی قشم هستیم.
    من با اجازتون چندتا سوال دارم:

    ۱- میخواستم بدونم که اگه از قشم اجناسی رو تکی یا دو سه تایی بخریم (خرید عمده نکرده باشیم)، موقع عبور از گمرک چه مواردی رو رعایت کنیم که به این اجناسی که برا مصرف شخصی یا سوغات خریدیم ، هزینه گمرک تعلق نگیره؟ چون یکی از دوستانم میگفت که بسته بندی و آک اجناس رو باز کنید تا با خرید عمده اشتباه گرفته نشه. آیا حرفش درسته؟ قوانین مرتبط با این مورد رو لطفا برام بگید.

    ۲- آیا برای وزن اجناس هم محدودیتی وجود داره؟

    ۳- اگه بخوایم وسیله برقی کوچیک برای جهیزیه یا چیزهای خرد و ریز برای سیسمونی تهیه کنیم ، باز هم گمرک شامل حالش میشه؟

    ممنون از وقت و زمانی که برام میذارید

    1. ابراهیم قشم گردی

      گمرک برای خرید عمدس. اگه عمده نمیخرید مشخصه که عمده نخریدید. خرید عمده معمولا در اندازه چند کارتن و جین و… هست.
      برای وزن هم محدودیت خاصی وجود نداره. برای جهیزیه و سیسمونی هم همینجور.

  8. aminmoslemi1382

    سلام خسته نباشید
    برای خرید تلویزون از قشم بایستی گمرکی بدیم؟

    1. محسن

      سلام.
      قانونا خروج تلویزیون از جزیره قشم ممنوعه.
      حتی با برگ سبز هم امکان نداره.

  9. امین

    سلام
    من برای اولین بار میخوام از مشهد به قشم برم.
    آیا اونجا خونه یا اتاق اجاره ای هست؟
    واز کجا میتونم خرید عید رو داشته باشم
    که قیمت مناسب باشه ومشکل اتاق ویا جای خواب نداشته باشم.
    هتل قیمتش گرون میشه.
    میخواستم بدون خونه اجاره ای هست یا نه؟
    ممنون

    1. ابراهیم قشم گردی

      سلام
      بله اینجا سوئیت برای اجاره پیدا میکنید.
      قشم یه سوئیت اجاره کنید بهتره.

  10. سید ابوالفضل

    من عید ۹۶ با پراید از تهران با همسرم و دخترم رفتم قشم
    خیلی خوش گذشت و خرید خوبی کردیم شلوار جین بزرگسال رو خریدم ۱۰ هزار تومان
    ۲۴ تا خریدم برای باجناقم مغازه داشت توی نیشابور خودش گفت زیر ۷۰ تومن نفروخت و خیلی عالی بود
    البته باید بگردی قیمت پرت زیاد میگن لباس مجلس هم برای دخترم ۱۵ هزار تومان خریدم که همون لباس توی خیابون بهار ۸۵ هزار تومان زده بود

    1. نارسیس

      سلام
      روزبخیر
      ببخشید لباس مجلسی دخترونه رو دقیقا ازکجا گرفتید؟
      من نیاز مبرم دارم.

      متشکرم ازلطفتون

  11. بختیاری

    سلام ممنون بابت راهنمایی هاتون .اینقدر خوب توصیف کردید که فکر میکردم خودم اونجا هستم عالی بود .ما عید انشالله قراره بیایم قشم بعد بریم کیش.

  12. حمید

    سلام
    تعطیلات بهمن زاهدان، چابهار، کنارک، قشم ، درگهان و گیاهدان رفتیم. قیمت همه اجناس واقعا گرون بود. مثلا کولر اسپیلت ۱۲۰۰۰ gree تو گیاهدان و درگهان و چابهار متوسط ۴۶۰۰۰۰۰ بود اون هم بدون گارانتی. یا کفش های معمولی اسکیچرز چینی که تهران ۱۲۰تومن بود تو زاهدان و چابهار متوسط ۱۸۰، درگهان و قشم متوسط ۲۶۰ میگفتند. جنسشون هم یکی بود. ۸۰% اجناس گرونتر از تهران و شهرهای دیگه بود. تو قشم خیلی دقت کنید هرکی هر قیمتی دلش خواست میگه. یه جنس تو دو تا فروشگاه قیمت کاملا متفاوت داره. بهونشون هم نوسان قیمت ارز هست.
    درضمن تکلیف محل اقامت رو حتما قبل رفتن مشخص کنید. مسافرخانه شبی ۳۰۰ تومن با بدبختی پیدا کردیم.
    بازار منطقه ازاد چابهار تقریبا راکد بود و همه چی گرون. از لاستیک تا لوازم آشپزخونه گرونتر از بازار بزرگ و شوش. علتش رو میگفتند که اجناس ما گمرک میخوره و خیلی از اجناس از تهران میاد.
    کنارک هم فقط اجناس دسته دوم اون هم با قیمت های بالا داره و ارزش وقت و هزینه نداره.
    خلاصه بخوام بگم قشم ارزش یه بار رفتن رو داره ولی خیلی به فکر خرید نباشید. برید که تفریح کنید.

    1. محسن

      سلام
      ممنون که تجربه سفرتون رو با بقیه به اشتراک گذاشتین.
      تعطیلات بهمن قشم خیلی شلوغه و به سختی هتل و سویت و اقامتگاه گیر میاد و قیمتا بالاست. باید از قبل تهیه کنید. البته چیز عجیبی نیست. کل دنیا مکانهای توریستی روزهای شلوغ قیمت بالا میره. و روزهای خلوت خیلی ارزون میشه.
      دلیل گرانی هم اینه که توی قشم قیمت به روژتر از تهران و شهرهای دیگه است و امسال چون دلار بیش از ۳برابر گرون شده این موضوع طبیعیه. ولی اگر بگردید قیمتهای خوب هم میتونسد پیدا کنید.
      امسال اوضاع بازار اینجوریه. ثبات نداره اصلا.
      نظر شما برای کسایی که میخوان بیان خرید مفیده. ممنون

      1. ایلماه یزدان

        سلام ببخشین چن روز پیش جنس خریدیم تو تلگرام بعد تسویه حساب تو تلگرام بلاکم مردن میخاستم ببینم چنین اذرسی وجود داره تو قشم ..
        قشم، بلوار صیادان، نرسیده به اداره برق، مرکز پخش و فروش مارینا
        فعلا به علت بیماری فروش حضوری قبول نمی‌کنیم

  13. مینا حامدفاطمه

    با سلام از راهنمایی هاتون خیلی استفاده کردم بسیار عالی بود اما گیاهدان اجناس خیلی گرون تر از درگهان بود و تفاوت قیمت گاهی به ۴۰۰ هزارتومن هم می رسید بهتره که از درگهان خریدانجام بشه

    1. محسن

      سلام
      ممنون از اینکه تجربه خریدتون رو با بقیه به اشتراک گذاشتین.

  14. رها

    سلام خسته نباشید ماهی خوب از کجا بگیریم و خوشمزه ترین ماهی قشم چیه؟

    1. ابراهیم قشم گردی

      سلام به تو رها
      بازار ماهی صحرا سینا (بپرسید نشونتون میدن)

      بستگی به ذائقه شما داره. قطر، دم زرد، شیر، مقوا، هوور. مثلا خود من هوور میپسندم.

  15. مصطفی

    من میخواستم برای فروشگاه لباس فروشی زنانه جنس برای عید بیارم و البته خرید عمده کنم.اول اینکه میخوام بدونم از قشم باید خرید کنم یا درگهان؟و اینکه کدوم مرکز میتونم اجناس ارزون و با کیفیت پیدا کنم؟

    1. محسن

      مرکز فروش عمده پوشاک، درگهانه.
      بازار قدیم درگهان، بازار نخل و طبقه بالای پاساژ دودولفین.

  16. فرامرز

    سلام
    من میخواستم از قشم دوربین بخرم
    این بازارا مثل سیتی سنتر و…
    مغازه دوربین فروشی و گوشی فروشی و اینجور چیزا دارن؟؟؟؟

    1. عادل

      سلام
      بله بازار قدیم و سیتی سنتر و همچنین درگهان میتونین پیدا کنین

  17. زمرد

    من تا حالا قشم نبودم برای یک ماه دیگه یک هفته رزرو کردم .برای ماهیگیری تفریحی راهنمایی کنید.

    1. ابراهیم قشم گردی

      برای ماهیگیری تفریحی هم لطفا با شماره ما تماس بگیرید راهنمایی کنیم

  18. مریم

    سلام .من میخواستم بیام قشم ..میخواستم ببینم قبمت مواغذایی مثل کنسرو ماهی و بادمجان مثل مبالغی هست که داخل تهران هست؟یا گرونتره جون شنیدم اونحا مواد غذایی گرونه گفتن همه چی با خودتون ببرین

    1. محسن

      سلام.
      قیمت مواد غذایی ایرانی همونیه که روی کالا قیمت خورده.
      خارجیها هم که از جاهای دیگه ارزونتره.
      گیریم کمی هم گرونتر باشه، بنظرتون مسافر نباید یه خیری به مردم منطقه ای که بهش سفر میکنه برسونه؟!

  19. سحر

    سلام، لباس و کفش ورزشی خوب و با کیفیت کجا میشه پیدا کرد؟ لوازم خونگی برقی و ظروف چی؟؟؟

    1. محسن

      سلام.
      برای لوازم خانگی و ظروف روستای گیاهدان و بازار قدیم قشم خوبه.
      لباس و کفش ورزشی باید بگردید همه بازارها رو. سلیقه ایه بیشتر.

  20. الهام

    سلام خسته نباشین .ما با ماشین میخایم بریم قشم .میخاستم بدونم
    لندی کرافتا هرساعتی برسیم میرن؟

    1. ابراهیم قشم گردی

      بله هر ساعتی برسید هستن. پر که شدن حرکت میکنن. طول نمیکشه

  21. الهام

    سلام میخاستم بدونم برای سیسمونی
    کدوم بازار خوبه هم از نظر کیفیت و تنوع هم قیمت

    1. محسن

      سلام
      مقابل بازار دریا درگهان دو فروشگاه سیسمونی بزرگ هست که قیمتاشون مناسبه.

  22. زهرا

    سلام برای خرید لباس زیر و شال و روسری کدوم بازار جنسای قشنگ تر و ارزونتری داره؟ ممنون

    1. محسن

      سلام.
      باید همه جا بگردید. چون سلیقه ایه. قیمتا هم خیلی متنوعه.

  23. حقیقی

    سلام دیروز قشم و درگهان بودم .هیچ خبری ار ارزونی نیست .خیلی گشتم بی فایده بود حتی عمده فروشام گرون میدن. فقط واسه تفریح خوبه

  24. محمد

    سلام می خواستم قیمت سوئیتهای قشم برای اقامت ۲روز با شماره تماس معرفی کنید

    1. ابراهیم قشم گردی

      سلام.
      لطفا با شماره های پایین سایت تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم.

  25. نیما

    سلام
    بهترین مرکز خرید برای خرید عمده لباس زنانه در درگاهان و قشم کجاست؟
    ارزانترین هتل یا متل برای یک نفر یک شب یا دوشب در قشم یا درگاهان معرفی کنید؟

    1. ابراهیم قشم گردی

      بازار قدیم، بازار نخل
      هتلای ارزون درگهان آلاله یکیشه.
      هتلای ارزون قشم ، هتل دیپلمات، هتل پارک و هتل المپیک.

  26. گوشی همراه

    سلام من چند سال پیش از قشم گوشی موبایل خریدم
    میتونم بگم قیمت موبایلاش نسبتا خوب بودن و از خریدم رضایت دارم

  27. زهرا

    با سلام و خسته نباشید
    من به تازگی از تهران اومدم ساکن بندر عباس شدم.
    چندتا سوال داشتم
    اول اینکه برای خرید تک مثل مانتو شلوار و پوشاک بچکانه و مردانه کجا قیمت مناسب تره

    و اینکه میخوام جنس بگیرم بفرستم تهران ک مادرم بصورت خانگی بفروشه
    پوشاک خانگی و کش و کلیپس و لوازم ارایش به شکل عمده از کدوم پاساژ درگهان بخرم ک هم ارزونتر باشه هم جنساش خوب و اصل باشه
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. محسن

      سلام.
      برای خرید چون تنوع جنس و مدل و قیمت ریاده بهتره بگردید همه جا. پواک عمده مرکزش درگهانه. بازار قدیم درگهان و بازار نخل و طبقه دوم دودولفین. اصل بودن رو ما نمیتونیم تشخیص بدیم.

  28. مسعود

    سلام.
    ممنون از سایت خوبتون
    دو تا سوال داشتم:

    ۱- کرایه تاکسی اونجا چجوریه؟ دربست نه ها، تاکسی گذری برای یه نفر مثلا از سوزا تا شیب دراز که تقریبا نزدیک همند چقدره کرایه؟ بین مسیر چقدر ماشین گیر میاد؟

    ۲- دو تا چیز کلا میخوام بخرم، یکی چادر مسافرتی پکینیو (کله گاوی) و یکی هم قایق بادی سیهاوک از محصولات intex، این دو تا رو میشه بپرسید ببینید کجای درگهان یا قشم دارند؟ اگر نمایندگیش باشه که چه بهتر.

    خیلی ممنون

    1. محسن

      سلام.
      محصولات intex فروشگاههای مختلف اسباب بازی میفروشن. دقیقا جنس مورد نظر شما رو نمیدونم کجا دارن. چادر مسافرتی یه مغازه درگهان مقابل بازار دریا میفروشه. و چندین مغازه فروشگاه لوازم شکار که توی پاساژ سیتی سنتر قشم هستن.
      از سوزا تا شیب دراز تاکسی خطی نداره. دربست باید ۲۰-۲۵ تومن باشه.

  29. آتنا

    سلام وقت بخیر . ببخشید قیمت خونه های اجاره ای چه جوریه؟ و این که کدوم قسمت باشه بهتره که دسترسی به مراکز خرید راحت تر باشه؟

    1. ابراهیم قشم گردی

      سلام بیزحمت با شماره های پایین سایت تماس بگیرید راهنماییتون کنیم

  30. علیرضا

    سلام ،برا وسایل برقی بهتره از گچین خرید کنید،

  31. الهام رادفرد

    سلام خسته نباشید،میخام بدونم برا پتو،ظروف پذیرایی و آشپزخاونه ،کدوم بازار برم بهتره؟من یک هفته دیگه میخام بیام قشم.نمایندگی هاییی مثل بنتاتی،wmf،philiهست در قشم یا نه.ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. محسن

      سلام.
      این نمایندگی ها که گفتین نیستش
      سیتی سنتر قشم فروشگاههای پتو زیادی داره. ظروف آشپزخانه و پذیرایی هم هستش. ولی ظروف بیشتر بازار قدیم قشم گیر میاد.

  32. ستاره

    سلام وقتتون بخیر؛میخواستم بدونم مغازه ای بنام دی تو دی در قشم هست؟

    1. محسن

      سلام.
      مغازه توقشم خیلی زیاده و اسم همشو نمیدونیم ما.
      ولی چند سال قبل فروشگاه بزرگی به نام دی تو دی بود که الان اسمش شده لولو سنتر

  33. نیر

    سلام درگهان هستم.کجامیتونم سفره ورومیزی بخرم.ممنون

    1. محسن

      سلام.
      سفره فروشی تخصصی درگهان سراغ نداریم.
      ولی قشم تقریبا یکی بازار ستاره جنب درب پشت هست.

  34. آرش

    سلام
    برای خرید پارچه قشم بهتره یا درگهان یا رمکان؟

    1. محسن

      سلام.
      باید بگردید. درگهان یه فروشگاه پارچه کیلیویی هست. قشم بازار قدیم چندین پارچه فروشی داره.
      متاسفانه از پاروه فروشی رمکان اطلاعی نداریم.

      1. Zarei

        سلام وقت بخیر.میشه آدرس دقیق پارچه فروشی درگهان رو بدین؟

        1. محسن

          سلام
          درگهان دو تا پارچه فروشی کیلویی بزرگ داره که بین درگهان و هلر قرار داره.
          بازار طلافروشان درگهان هم پارچه گیر میاد.
          بیشتر پارچه فروشیها بازار قدیم قشم هستن.

  35. همایون

    با سلام و تشکر از راهنمایی ارزنده شما اگر ممکن است در خصوص خرید لوازم خانگی مانند لباسشویی راهنمایی بفرمایید و آیا امکان بردن آن با ماشین شخصی هست یا خیر

    1. محسن

      سلام.
      بازار لوازم خانگی بزرگ مثل یخچال و لباسشویی و ال‌سی‌دی شهر گیاهدان در نزدیکی درگهانه.
      امکان بردنش از جزیره نیست

  36. سيمين

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم کفش های برند timberland ویا نیم بوت جنس خوب و با کیفیت رو از کدوم بازار قشم میتونم راحت پیدا کنم ؟
    در مورد لباس های ورزشی مثل ست مانتو شلوار جنس با کیفیت خارجی چطور ؟

    1. ابراهیم قشم گردی

      تو سیتی سنتر ۱ قشم چنتا فروشگاه کفش و لباس برند هست

  37. سید محمد حسینی

    سلام و خسته نباشید .
    من تا چند روز آینده عازم قشم‌و درگهان هستم و میخواستم راهنمایی بفرمایید کجا ظرف ظروف چینی خوشگل و مناسب تهیه کنم برا خرید جزیی و اینکه کجا پوشاک زنانه خوشگل و‌مناسب هست .
    خیلی ممنون

    1. محسن

      سلام.
      بهتره بازار رو بگردید چون تنوع جنس و قیمت زیاده. و هرکس سلیقه متفاوتی داره.
      بازار قدیم قشم ظروف آشپزخانه بهتر گیر میاد.

  38. مهیاس

    سلام..وقت بخیر.چندسوال داشتم..مانوروز امسال میخواییم با ماشین شخصی بیایم قشم با نوزاد ۵ ماهه..هوابرای چادر زدن خوبه؟ هزینه قایق سواری هنگام و حرا و پارک کروکودیل چقدره؟ ارزون ترین سوییت ها توی نوروز شبی چقدر هست؟ممنون میشم جواب بدین

    1. محسن

      سلام
      هزینه قایق هنگام نفری ۱۵ تومنه
      قایق جنگل حرا ۱۲ تومن
      پارک کروکدیل ۱۵ تومن
      ارزانترین سویت نوروز شبی ۸۰ تومن( نمیشه دقیق گفت)
      هوا معمولا خوبه. ولی خیلی قابل پیش بینی نیست

  39. وحید

    سلام
    خوبین؟از راهنمایی های شما ممنونیم
    بنده تا به حال قشم نرفتم اگر زحمتی نیست
    ۱- هتل مناسب مخصوصا از نظر تمیزی آدرس بدهید
    ۲- اگر خواستم برای خانواده خریدی داشته باشم مثل کفش راحتی و ورزش و تی شرت های شیک و……
    در کل راضی از خریدم باشم کجا را پیشنهاد می کنید
    با تشکر

    1. محسن

      سلام.
      هتل های خوب زیادن توی قشم.
      هتل های ساحلی هتل ساحل طلایی و هتل خلیج فارس خوب هستن.
      هتل ایرمان و آتامان هتل های ۴ ستاره نوساز قشم هستن. هتل بهشت( فاز جدید) و هتل ریحان و توس همچنین نوساز هستن و معمولا تمیز هستن. پیشنهاد ما به شما هتل بهشت( فاز جدید) هستش که جدیدترین هتل قشمه.
      برای خرید بهتره وقت بگذارید و بگردید. چون تنوع قیمت و جنس خیلی بالاست و این اجناس سلیقه ایه.
      خوش بگذره. بعد از سفر برای بقیه نظر بگذارید تا بقیه از تجربه سفر شما استفاده کنند.

  40. Parisa

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید١سوال داشتم
    تو قشم میتونیم پارچه مبل تهیه کرد
    یعنی مرکزی که این پارچه هارو بفروشه وجود داره؟

    1. محسن

      سلام.
      وقت بخیر
      نه. مرکزی که پارچه مبل بفروشن توی قشم‌ ندارم. شاید به سختی گیر بیارید فروشگاهی که پارچه‌ مبل داشته باشه.

  41. Melika

    سلام، واسه خرید دوربین عکاسی اصل قشم بهتره یا بندرعباس؟ و تو کدوم بازار میتونم دوربین خوب پیدا کنم؟

    1. محسن

      سلام.
      از لحاظ قیمت اطلاعی نداریم.
      ولی از نظر اصل بودن هم قشم هم بندرعباس گیر میاد.
      قشم سیتی سنتر۱ دوربین فروشی هستش.

  42. سمانه

    سلام خسته نباشین ممنون از سایت خوبتون من کودک ۵ماهه دارم و برای دوم بهمن بلیط قشم رزرو کردم خواستم بدونم آب و هوا اونجا چه جوریه؟میتونم با بچه کوچیک دنبال خرید هم برم یانه؟

    1. محسن

      سلام
      ممنون از تماستون
      هوا معمولا بهمن خیلی خوبه. اینکه با بچه ۵ ماهه میتونید خرید کنید بیشتر به شما و کودکتون بستگی داره. ولی مراکز خرید معمولا سرپوشیده هستن و هوا متعادله.

  43. پیمان

    سلام مدیریت و دوستان
    من دو سال پیش با هدف خرید جهیزیه رفتم قشم با ماشین خودم. اونجا راهنمایی شدم از یکی از دوستان که از شهر دیگه ای اومده بود و خودش لوازم خانگی میفروخت که ایشون گفتن برو گیاهدان. واقعا قیمت ها متفاوته تا خود قشم و حتی درگهان. حتما لوازم برقی رو از گیاهدان تهیه کنید و البته باید جنس شناس باشید چون جنس تقلبی هم زیاد دارند و البته خوب استعلام قیمت بگیرید بعد خرید کنید. هر کدومشون یک جنس رو باقیمت خوب میدن و مابقی رو گرون!!! و البته همشون باهم نسبت فامیلی دارند و از فروشگاه های هم باخبرند!!!! در کل من از هرچی خریدم راضیم و با کیفیت دارند کار میکنند یک نمونه قیمت رو براتون بگم مایکروفر ۴۰ لیتری ال جی رو من خریم ۳۷۰ که در مشهدقیمتش ۱۲۰۰ بود. با تشکر

  44. حمید

    سلام
    با ماشین شخصی میخوام برم قشم روغن موتور ماشین رو اونجا باید عوض کنم . قیمت چجوریه ؟

    1. محسن

      سلام.
      معمولا روغنهای خارجی ارزونتره. ولی روغنهای ایرانی تفاوتی نداره.

  45. منوچهر

    با سلام و خدا قوت
    لطفا بفرمائید قیمت پوشاک (زنانه و بچه گانه) در حدی هست که از تهران با نیت خرید به آنجا بیاییم( خرید جزئی) .

    1. محسن

      سلام.
      تنوع جنس و قیمت خیلی زیاده. پوشاک خارجی توی قشم و درگهان ارزونتر از تهرانه.

  46. صالح

    با عرض سلام من برای اولین بار برای خرید عمده پوشاک میخوام به درگهان بیام آیا برای به سلامت رسوندن اجناسم تضمینی هست …
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. محسن

      سلام
      در این زمینه اطلاعی نداریم.
      از فروشنده ها بپرسین شاید راهنماییتون کنن.

  47. نیما

    سلام،

    ممنون از سایت مفید و بسیار خوبتون و خدمتی که انجام میدین.

    میخواستم بپرسم که خطی های قشم به درگهان ایستگاهشون کجاست؟ و اینکه آیا برای بقیه جاهای جزیره هم از شهر قشم خطی وجود داره؟ و اگر هست، اگر ممکنه بگین که ایستگاهاشون کجاست؟

    باز هم ممنون.

    1. محسن

      سلام.
      تاکسی های خطی بین قشم و درگهان ایستگاهشون بازار قدیم قشم هستش.
      از قشم فقط به درگهان تاکسی خطی داره.
      از قشم به لافت هم داره که توی اسکله شهید ذاکری هستن.ولی رسمی نیستن.
      برای رفتن به جاهای دیدنی یا باید با تور برید یا آژانس بگیرید.

  48. Setare

    سلام شبتون بخیر میخواستم بدونم بازار چینی ها در قشم هم وجود داره یا فقط درگهان هستش؟

    1. ابراهیم قشم گردی

      بله تو قشمم هست. یکی تو سیتی سنتر. یکی هم تو ستاره

  49. امنه

    سلام وقتتون بخیر من فرداراهیه قشم میشم میخواستم بدونم جنس ارزون و باکیفیت روکجامیتونم پیداکنم(لباسای دخترونه وانواع بدلیجاتولوازم ارایشی)ممنون میشم اگ راهنماییم کنید.

    1. محسن

      سلام.
      قشم و درگهان بازار زیاد داره. بهترین پیشنهاد گشتن و‌ پیدا کردن جنس‌ مورد نظرتونه. چون تنوع جنس و قیمت خیلی زیاده. برای لباس احتمالا درگهان تنوع بیشتره.

  50. رایان

    سلام وقت بخیر برای خرید عمده شلوار جین زنونه کجا برم دقیقا ؟

    1. ابراهیم قشم گردی

      بازار زمرد مخصوص عمده فروش های شلوار جینه. همچنین بازار قدیم درگهان،سرای ملت

  51. افرین

    بازار لوازم برقی ارایشی مثل اپی لیدی مسواک برقی ریش تراش کجا هست

    1. ابراهیم قشم گردی

      سلام.
      لوازم اینجوری بازار خاصی نداره. لوازم آرایشی تو سیتی سنتر پیدا میکنید. تو بازار ستاره هم به احتمال زیاد چیزی که بخواید باشه.

  52. آرش

    سلام هزینه حمل خودرو از بندر عباس به قشم و بلعکس چقدره؟ هزینه تور هرمز و هنگام را هم بفرمایید. و با خودرو سواری از کدوم بندر به قشم میان. ممنون

    1. ابراهیم قشم گردی

      سلام ارش جان
      راستش سوالت مربوط به یه پست دیگس. کاش همونجا مینوشتی.
      حمل خودرو از بندرعباس نیست. از بندر پل هست (رو نقشه دنبالش بگردید.) نیم ساعت با بندر فاصله داره.
      هزینه تور هم تو صفحه تورهامون نوشتیم. اینجا

      همونجور که گفتیم با خودرو فقط از راه بندر پل میشه اومد. سرچ کنید تو گوگل مپ.

      1. آرش

        بله از بندر پل چقدر هزینه حمل خودرو میشه؟ تورهاتون را هم دیدم ممنون

        1. محسن

          کرایه حمل رفت و برگشت خودرو به قشم حدود ۹۳ تومنه در حال حاضر

  53. آرش

    سلام من توی بهمن میخوام بیام قشم با توجه به تعطیلی جمعه و شنبه که شهادت حضرت فاطمه هست آیا بازارها باز هستند؟و آیا از قشم به هرمز قایق هست؟

    1. محسن

      سلام.
      بازار معمولا روزهای شهادت تا ظهر تعطیل میکنن و از ساعت ۱۴ ظهر باز میشه.
      از قظم به هرمز و برعکس کشتی داره.
      ما هر روز تور هرمز هم برگزار میکنیم.

  54. گیوا

    سلام میخواستم بپرسم توی قشم بازاری هست که جنس استوک از وسایل برقی خونه تا لپتاپ و غیره داشته باشه ؟

    1. محسن

      سلام.
      قشم همچین بازاری نداره. مغازه ای که جنس استوک بفروشه هم ما سراغ نداریم.

  55. یاسر

    سلام. ممنون از سایت و مطالب خوبتون. یه سوال دارم خرید عمده لوازم موبایل از قشم یا درگهان به صرفه هست و اینکه محدودیتی براش وجود داره یا نه؟

    1. ابراهیم قشم گردی

      سلام
      کلا خرید عمده از قشم برای سرزمین اصلی قانونا ممنوعه. به صرفه بودنش رو باید از کسی که کارش اینه بپرسید.