شاید براتون سوال باشه که بهترین هتل های قشم کدوم هتل ها هستن؟ معمولا وقتی کسی تو یه زمینه خاص می پرسه بهترین انتخاب چیه، ما در جواب ازش می پرسیم از چه لحاظ؟ خب این موضوع برای هتل ها هم صادقه. میشه هتل های قشم رو از سه لحاظ بررسی کرد:

  1. هزینه هر شب:
    این مورد به جیب شما و اینکه میخواید چقدر خرج کنید، بستگی داره. هزینه اقامت هتل های معروف قشم معمولا به ازای هر شب از ۹۰ هزار تومن برای هتل آپادانا تا ۲۶۰ هزارتومن برای هتل ارم متغیره. معمولا اینجوریه که هتلی که هزینه بیشتری دریافت می کنه، خب خدمات بهتری هم میده: هر چقدر پول بدی همونقدر هم آش میخوری!!
  2. ظاهر و خدمات هتل:
    خب ممکنه تصمیم گرفتید تو یه بازه ی خاص خرج کنید و تو این بازه هم باز می مونید که کدوم هتل رو انتخاب کنید. خب بخوایم صادق باشیم ما به عنوان کسی که ساکن قشم هستیم هیچوقت نیازی نداشتیم که بریم تو هتل ها اقامت کنیم تا بخوایم اینجا تجربمون رو براتون بنویسیم. به نظر ما بهتره برای انتخاب هتل، اول از تجربیات دوستا و آشناهاتون که قبلا اومدن قشم و از هتل ها استفاده کردن کمک بگیرید. تو مرحله بعد هم با یه سرچ ساده عبارت “هتلهای قشم” می تونید نظر کاربران سایتای رزرو هتل رو در مورد یه هتل خاص بخونید. و اینو بدونید که معمولا اینجوریه که خدمات هتل های قشم البته برای اونایی که ستاره های یکسان و هزینه اقامت هر شبشون تو یه رنجه، تقریبا تو یه سطحه. برخورد کارکنان هم معمولا خوب گزارش می شه.
  3. مکان و میزان دسترسی هتل به مراکز مهم:
    برای تصمیم گیری برای انتخاب مکان هتل باید اول معین کنید که می خواید بیاید قشم چکار! می خواید بیاید فقط جاذبه های گردشگری رو ببینید و برید ساحل و دریا و درکنارش یه سر به بازار هم بزنید؟ یا کلا می خواید بیاید خرید در کنارش به تفریحات دیگه هم برسید. بخوام مختصر و مفید بگم و از پیچیدگی های بی مورد دوری کنم، در هر دو صورت به نظر ما فرقی نداره کدوم هتل رو انتخاب کنید. ( به جز برای مورد خاص هتل خلیج فارس و هتل ساحل طلایی که خارج از شهره که پایین تر درباره هتل ساحل طلایی توضیح دادم).فرض کنید به نحوی تصمیم گرفتید درگهان بمونید. چون درگهان همه مراکز خریدش یه جا جمعن، فرقی نمی کنه از بین هتل های درگهان کدوم رو انتخاب کنید. چون تقریبا هر کدوم رو انتخاب کنید، همینکه پاتون رو از هتل بذارید بیرون، تو بازارید و بازارها هم که همشون لب ساحلن و دریا پس برای درگهان چندان مشکلی ندارید.برای قشم هم تقریبا همین مساله صادقه. اما قشم یه تفاوت کوچیک با درگهان داره. اول که قشم بافت شهری بهتری داره و مسلما به خاطر مرکزیت امکانات بیشتری هم داره. مورد دوم هم اینه که قشم یه کم بازاراش پراکنده تره. مثلا بازار سیتی سنتر یه جا قرار داره بازار ستاره و پردیس و فردوسی کمی اون طرفتر و بازار قدیم هم که اول قشمه. اما این هم مساله ای نیس. چون این بازارها تو یه خط قرار دارن و اگه شما از هر کدوم از این بازارها بخواید برید بازار دیگه با یه تاکسی با کرایه ی بین هزار تا دو هزار تومن می تونید در عرض دو – سه دقیقه برسید به بازار مقصدتون. و اینم بدونید که هتل های قشم (نه همشون البته) حول و حوش بازار قدیم یا ستاره یا هم سیتی سنترن. یعنی برای هتل های قشم اصلا مساله مکان چندان مطرح نیس. هرچند مثلا هتل مارینا ۲ دقیقا چسبیده به بازار ستاره و هتل کیمیا ۴ هم تقریبا تو بازار قدیم واقع شده.

    اما هتل ساحل طلایی: این هتل یه ۱۵ کیلومتری بیرون از شهره و ممکنه برای رفت و آمد کمی براتون هزینه بر باشه. اما اگه دنبال هم هتلید هم میخواید ساحل شنی چند متر اونورتر تو دسترس باشه و همزمان به امکاناتی مثل جت اسکی و ورزش های آبی دسترسی داشته باشید و هدف اصلیتون خرید نباشه، خب به نظرمن این هتل یه انتخاب خوب برای اقامتتونه.اگه بخوام خلاصه بگم اول ببینید هدفتون از اومدن به قشم چیه که توضیح دادم که هدفتون تاثیر چندانی بر انتخاب هتل نداره. مورد بعد هم ببینید چقدر می خواید خرج کنید و در آخر هم یه پرس و جو از آشناها و دوستان و یه سرچ ساده می تونید هتل مناسب رو انتخاب کنید. نهایتا اگر سوالی در هر زمینه ای دارید، حتما ازمون بپرسید. ما خوشحال میشیم که بهتون جواب بدیم.

دیدگاه خود را ثبت کنید

  1. حمید

    سلام و خسته نباشید من هفته اینده میخوام با همسرم بیام قشم و قراره هوایی بیایم میخواستم بدونم واسه دیدن کامل جزیره تور سه روزه خوبه یا چهار روزه . و تو این شرایط کرونا کدوم هتل شرایط نظافتی بهتری داره و سوال دیگم اینه که واسه گردش تو قشم ایا پکیج کامل تمام مناطق رو هم دارید یا هر کدوم رو باید جدا خریداری کنم .ممنون 🙏

    1. محسن

      سلام
      خوش آمدید.
      پکیج کامل تورها تو سایت هست.
      هتل ها رو ما چک نکردیم که کدوم بهتر رعایت میکنند. ولی همشون ملزم به رعایت هستند.

  2. شهره

    سلام وعرض ادب. ما چهار دوست هستیم که تاریخ ٢۴مهر تا ٢٩مهر درقشم هستیم. دوستان رزرو هتل را به من سپردند. چون همگى خانم هستیم همگى روى تمیز بودن و هتل قدیمى نبودن هتل حساس هستند. من دو شب هتل ایرمان را گرفتم وسه شب هتل آتامان. شما اگر پیشنهاد بهترى دارید من هتلها کنسل کنم وهتل بهترى بگیرم. سپاسگزارم

    1. عادل

      سلام
      هر دو هتل از هتل های جدیدتر و مدرن تر جزیره قشم هستند و نباید مشکل خاصی داشته باشید.
      سفر خوبی داشته باشید.

  3. موسوی

    سلام خسته نباشید من وهمسرم قراره که برای ماه عسلمون برای ۱۰ فروردین بیایم قشم میشه لطفا یه هتلی که هم قیمتش مناسب باشه وهم روبه دریا ونزدیک دریا باشه معرفی کنید

    1. محسن

      سلام.
      خوش اومدید
      متاسفانه اون تاریخ هتل معمولی هم گرونه قیمتش.
      هتل ساحل طلایی کنار ساحله و جای خوبی برای گذراندن ماه عسله. همچنین هتل فولتون میتونه گزینه مناسبی باشه.

  4. رضا

    سلام
    هفته آینده میایم قشم دنبال هتلی هستیم که نزدیک ساحل باشه،ویو ساحل داشته باشه،تمیز باشه
    زیاد هم از قشم فاصله نداشته باشه
    شما چه جایی رو پیشنهاد میدید؟

    1. ابراهیم قشم گردی

      هتل خلیج فارس خوبه. ساحلیه.
      هتل ایرمان و ارتا هم خوبن. ساحلی نیستن اما تا ساحل ۳ دقیقه پیاده روی دارن

  5. مهسا

    سلام میخواستم بدونم برای کرایه خونه شهرک الهیه یا مجتمع اقامتی سام از شهر و اسکله شهید ذاکری بازار قدیم خیلی فاصله داره؟ چون ما بدون وسیله هستیم

    1. ابراهیم قشم گردی

      اره اینجاها که گفتید با اسکله و بازار قدیم فاصله دارن. ولی شهر قشم بزرگ نیست و کرایه تاکسی هم اونقدرا زیاد نیست.

  6. صبا

    سلام . وقت به خیر و ممنون بابت سایت خوبتون و اطلاعاتی که در اختیار ما میگذارید . من تصمیم دارم با همسر و پسر ۱۳ ساله ام چند روزی برای گردش به قشم بیام و میخواستم بدونم شما کجا را برای اقامت پیشنهاد میکنید که علاوه بر راحتی پسرم هم بتونه از تفریحات آبی مثل جت اسکی ، بنانا و شاتل استفاده کنه . با توجه به اینکه مدت اقامتمونهم ۳ یا ۴ روزه .ممنون میشم منو راهنمایی کنید . و اینکه آیا پکیج تور یکروزه ی قشم گردی شما شامل دیدن جزایر ناز و دلفینها هم میشه؟

    1. محسن

      سلام.
      قشم شهر کوچکیه و هرجا هتل بگیرید خیلی سریع میتونید به تفریحات آبی برسید.
      ولی میتونید هتل ساحل طلایی بگیرید. که هتل ساحلیه و تفریحات آبی هم داره. البته ۱۱ کیلومتر از قشم دوره.
      تور یکروزه قشم ما شامل بازدید از جزایر ناز و دلفینها هست.

  7. سمیه

    سلام شما برای هتل خلیج فارس و ساحل طلایی هم ترانسفر دارید؟

    1. ابراهیم قشم گردی

      برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره پایین سایت تماس بگیرید.

  8. گلی

    سلام ممنون از اطلاعات و تورهای خوبتون
    من ۲۰ روز دیگه عازم قشم هستم، هتل سینگو، ب دلایلی این هتل را اجباری گرفتیم و خیلی بابت مکانش دغدغه دارم، آیا به همه جا دوره؟
    هدفم از قشم گشت و گذار هست و دیدن جاهای خاص اون نه خرید. ممنون

    1. ابراهیم قشم گردی

      سلام.
      اصلا شما قشمم که میگرفتید از خیلی از جاهای دیدنی دور بودید. کلا جاهای دیدنی قشم (لینک رو ببینید!) از شهر قشم دورن. خیلیم دور.‌ همشون تو جزیره پراکنده هستن.
      اما اگه دوست داشتید با تورای ما برید ببینید، مشکلی نخواهید داشت ماشین میاد دنبالتون و برتون میگردونه.
      در این موارد بازم سوالی بود در خدمتیم.

  9. محمدرضا

    جناب در متن بالا فرمودید که بستگی به هدف ما از سفر به قشم داره.حرف شما صحیح.! ولی برای من که با ماشین شخصی میام و هم هدف تفریح و قشم گردی دارم و عاشق ساحل تمیز هست، متاسفانه توی نظرات هر هتلی میرم با نکات منفی روبرو میشم.کلا قشم هتل مقبولی نداره.تنها هتلهای مقبولش هتل پنح ستاره ایرمان و چهارستاره ارم هستش که البته با شبی چهارصد و پنجاه تومن و البته صبحانه ضعیف و شام و نهار نداشته هتل ایرمان و خدماتی که ارائه میدن به نسبت پولش کلا جالب نیستند.اینه که انتخاب رو سخت کرده عزیز برادر. من چهارروزه دارم میگردم ولی متاسفانه هرکدوم یه مشکلی دارن.یا نظافت عالی ندارن یا کیفیت اطاق پایینه و….مثلا هتل ساحل طلایی اصلا سوییتهای تمیز و شیکی نداره..

    1. محسن

      سلام
      دوست عزیز برای انتخاب هتل بعضی وقتا کار سخته. چون نظرات درباره بهترین هتلهای دنیا رو هم میخونید بازم بعضی مشکلات دارن. نظرات و سلیقه ها واقعا متفاوته. هتل ایرمان هتل خوبیه. تازه افتتاح شده و من از مسافرا میپرسم راضی هستن. برای شام و ناهار هم توی خیابونی واقع شده که رستورانهای خوبی با چند قدر پیاده روی بهش می رسید.
      هتل ایرمان البته ۴ ستاره است.

    2. سارا

      اگر دنبال هتل تمیز و شیک هستید فقط باید برید هتل آپارتمان سپنتا در قشم
      ما هم کلی از این هتل به اون هتل رفتیم و از هیچ جا راضی نبودیم ولی خدارو شکر هتل سپنتا رو پیدا کردیم و واقعا راضی هستیم
      متاسفانه اینجور جای خوبی توی سایتها نیست و خیلیها اینجارو نمی شناسن
      پیج اینستاگرامشون اینه
      @qeshmhotelsepanta

  10. شیرین

    سلام من با دو تا بچه ۹ و ۵ ساله می خوام بیام قشم و هتلی می خوام که بچه ها بتونن از ساحلش استفاده کنن، بین هتل ژئوپارک و ساحل طلایی کدوم رو انتخاب کنم؟ آیا هتل ژئوپارک ساحل شنی داره؟

    1. محسن

      سلام
      ممنون از تماستون
      هتل ساحل طلایی بهتره. هم ساحل مرتب و شنی داره هم امکانات تفریحیش خوبه. کلا برای استفاده از ساحل جای خوبیه.خوش بگذره

  11. ضیایی

    هتل ما آرتا بود بسیار تمییز و دسترسی خوبی به سیتی سنتر یک و دو با پیاده روی ۵ دقیقه ای داشت. پرسنل هتل بسیار خوش برخورد بودند. صبحانه هتل متوسط بود (تخم مرغ و پنیر خیار و مربا و عسل و عدسی و کالباس) اتاقها خیلی کوچک ولی تمییز بودند هر روز ملحفه ها تعویض میشد.

  12. مینو

    من اردیبهشت ماه قشم بودم.هتل خلیج فارس خوب بود.رستورانش هم خوب بود.ساحل اختصاصی هم داره.فقط خارج شهرهست.
    فردا هم مجددا داریم میایم قشم.همین هتل رو رزرو کردیم.

    1. ابراهیم قشم گردی

      مینو جان دستت درد نکنه به خاطر اشتراک تجربت.
      ممنون ازت.

  13. ملیکا سرمدی

    سلام
    ما ۱۰ روز هتل ایرمان قشم بودیم.
    بهش میگن بوتیک هتل که ما تا حالا نرفته بودیم.
    امکانات و ویژگی هاش خیلی مدرن و در عین حال بومی بود
    سرویس دهیشون خیلی خوب بود .
    پیشنهاد میکنم حتما برین.

  14. عبدی

    سلام وعرض ادب. مطالب همگی بسیار خوب بودن خواستم تشکر کرده باشم

  15. محمد

    ما الان قشمم هتل آرتا هتل تمیز و خوبیه رستوران بادیل روبروی برجهای دوقلو غذاهای دریاییش خوب بود و تمیز

  16. سحر

    سلامممم من هفته بعد دارم میام قشم
    میخواستم نظرتون درمورد هتل پارک بدونم؟
    خوب هست؟

    1. ابراهیم قشم گردی

      سلام سحر جان.
      چون از هتل ها استفاده نکردیم نمیتونیم نظر بدیم که خوبن یا بد. اما طبق نظرات مسافران قبل، اتاقاش تمیزه و نسبت به قیمتش هتل خوبیه واسه رزرو کردن.
      اگر اونجا اقامت داشتید یا هر جای دیگه، ممنون میشیم تجربتون رو تو صفحه این هتل بنویسید تا بقیه هموطنا هم بتونن راحتتر تصمیم بگیرن.
      سفر خوبی داشته باشید.